پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215202
منصوريان لطف دارد مرا مي خواهد اما من صد در صد پرسپوليسي هستم
تاریخ انتشار : 1395/03/24 08:44:21
نمایش : 1293
مدافع پرحرف و حديث اين روزهاي پرسپوليسي ها معتقد است علي رغم احترامي که براي استقلال قائل است انتخاب اول اين بازيکن براي حضور در ليگ برتر پرسپوليس است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمدحسين کنعاني که پس از گذراندن خدمت سربازي خود مجددا به جمع پرسپوليسي ها اضافه شده است در رابطه با گمانه زني هايي که مبني بر جدايي از سرخ پوشان مطرح مي شود گفت:

اميدوارم هرچه سريعتر تکليفم مشخص شود

 

من هنوز با باشگاه صحبتي نکرده ام، پس از گذراندن دوران خدمت سربازي ام به صورت خودکار به جمع پرسپوليسي ها بازگشتم اما هنوز يک سري از حرف ها بين بنده و باشگاه رد و بدل نشده است، من به دنبال اين هستم تا هرچه سريعتر تکليفم مشخص شود و بتوانم در خدمت تيمم باشم. آنطوري که مدير برنامه هايم گفته طي يکي دو روز آينده موضوعات بين من و باشگاه حل خواهد شد.

 

به عنوان يک ملي پوش به پرسپوليس بازگشتم

من تاکنون اظهارنظري در رابطه با شرايطم براي حضور در پرسپوليس نکرده ام، مديربرنامه هايم در اين رابطه با باشگاه صحبت کرده است که گويا دو مبحث مالي و زماني در قرارداد من مطرح بود، بهرحال من در دو سالي که در اين تيم نبودم و در ملوان بازي مي کردم تجربه بيشتري پيدا کردم و به عنوان يک بازيکن ملي پوش به اين تيم بازگشتم.

 

انتظار عجيب و غريبي از باشگاه ندارم

البته اين را بگويم که من انتظار آنچناني و عجيب و غريبي ندارم، بازيکن جواني هستم که ميخواهم سال ها در فوتبال ايران بهترين عملکرد را داشته باشم بنابراين مي دانم که وارد حاشيه شدن و صحبت از بعضي مسائل ممکن باعث خراب شدن بازيکن شود به همين دليل خودم را وارد مسائلي همچون مسائل مالي نکردم و مديربرنامه هايم به آن رسيدگي مي کند اما اميدوارم آقاي طاهري نيز مساعدت داشته باشند و با هم به نتيجه مشترکي برسيم و در تيم محبوبم حضور داشته باشم و با کمک بزرگاني همچون آقاي هدايتي تيم خوبي براي فصل آينده داشته باشيم.

 

در مکتب پرسپوليس بزرگ شدم

من صد در صد يک پرسپوليسي ام، بازيکني هستم که در مکتب پرسپوليس رشد کردم، خوشحالم که پيراهن اين تيم را برتن مي کنم و اميدوارم اتفاقي در اين ميان من را از جايي که در آن بزرگ شدم دور نکند، از زمان حضور دنيزلي من از تيم جوانان به بزرگسالان پرسپوليس آمدم، زماني که آقايان کريمي، مهدوي کيا و هاشميان و بسياري بزرگان ديگر در اين تيم حضور داشتند، پس از رفتن به پرتغال براي گذراندن خدمت سربازي به ملوان رفتم و اکنون با افتخار بازهم به جايي برگشتم که متعلق به آنجا هستم.

 

استقلالي ها قابل احترام هستند اما همه فکر و ذکر من پرسپوليس است

نظر استقلالي ها براي من بسيار قابل احترام است، از همه آنها و آقاي منصوريان ممنونم که به من لطف داشتند البته صحبتي با شخص بنده انجام نشد و گويا با مدير برنامه هايم حرف زده شد و ايشان هم گفتند که من با پرسپوليس قرارداد دارم و اگر خواسته اي داشته باشند بايد مستقيما با باشگاه صحبت کنند، اين در حاليست که همه فکر و ذکر من پرسپوليس است و مي خواهم در خدمت تيمم باشم.

 

به نظر هواداران احترام مي گذارم

از هواداران هر دو تيم ممنونم که به من لطف دارند و به نظر آنها احترام مي گذارم، بهرحال همه نگران تيم هاي شان هستند و در اين ميان ممکن چيزي بگويند که خوشايند نباشد، متاسفانه در صفحه اجتماعي ام اوضاع بسيار پيچيده و ناخوشايندي پيش آمد و اميدوارم هواداران هر دو تيم اخلاق را رعايت کنند.

جوري بازي مي کنم که نان حلال سر سفره ام ببرم

متاسفانه شنيدم عنوان مي کنند در بازي تيم هاي پرسپوليس و ملوان من چيزي گفتم که خوشايند بزرگان تيم نبوده است، همينجا اين موضوع را تکذيب مي کنم، من چرا بايد به بازيکناني که با آنها همبازي بودم بي احترامي کنم، آن هم بازيکناني که خيلي هاي شان پيشکسوتان من هستند و بايد کنارشان تجربه کسب کنم، البته منکر اين موضوع نمي شوم که در هر تيمي باشم به دليل اينکه مي خواهم پول حلال سر سفره ام ببرم محکم بازي مي کنم، بهرحال من بايد با بازي خوب و محکم و البته کم نقص خودم را نشان دهم.

 

خوشحالم کنار سيدجلال بازي خواهم کرد

خوشحالم که سيدجلال حسيني در پرسپوليس حضور دارد، من پيش از اين نيز در کنار او بودم و تجربيات خوبي به دست آوردم علاوه بر آن در تيم ملي نيز کنار ايشان بودم و بازي و تمرين در کنار او براي من کلاس درس مهمي بود و خوشحالم که حالا در تيم پرسپوليس نيز اين همکاري ادامه خواهد يافت. سيدجلال يکي از بهترين مدافعان فصل گذشته ليگ برتر بود که بازي در کنار او مي تواند براي هر مدافعي جذاب باشد.

 

اميدوارم در تيم ملي تثبيت شوم

در دو سالي که از پرسپوليس دور بودم تجربيات زيادي کسب کردم، بازي هاي سنگين و مهمي انجام دادم، به تيم ملي دعوت شدم و بازي کردم و خوشحالم که اکنون به عنوان يک مدافع ملي پوش به تيم محبوبم بازمي گردم، در اردوي قبلي تيم ملي به دليل مصدوميت منجر به جراحي که داشتم نتوانستم حضور داشته باشم اما خوشحالم که اکنون بازهم در تيم ملي حضور دارم و اميدوارم با بازي هاي خوبي که انجام مي دهم بتوان خودم را در تيم ملي تثبيت کنم.

 

از همه انزلي چي ها ممنونم

از حضور در انزلي هم تجربيات فوق العاده اي کسب کردم، از همه همبازيان و مربيانم در اين تيم سپاسگذارم که در اين دو سال بيشترين همکاري را با من داشتند و از مردم خوب انزلي و گيلان هم ممنونم که هميشه از من حمايت کردند، خدا شاهد است که همه تلاشم را هميشه کردم تا با نهايت تعصب در خدمت اين تيم باشمف حتي در سه چهار بازي آخر نبايد بازي مي کردم اما با آمپول خودم را رساندم تا بتوانيم نتيجه بگيريم که در نهايت هم شرمنده انزلي چي ها شديم اميدوارم از من راضي باشند خاطره خوبي از دو سال حضور در انزلي دارم.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html